Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sharing is Caring

  • Tuesday, April 3, 2012
  • zana991


  • Saya memang dah lama berhajat utk membeli quran digital utk kegunaan sendiri dan utk di hadiahkan kepada ibu saya. Walaubagaimana pun melihat kepada jenis2 lama didapati kurang sesuai terutama bacaan yg laju dan tidak banyak pilihan.




    Baru-baru ini kawan saya terjumpa satu produk seumpama yg terkini dan memang canggih pada saya. Terutamanya utk org2 tua atau org yg baru belajar atau utk anak2, atau juga utk kita menyemak bacan. macam tadarus sendiri di rumah. Memang sesuai dan saya kirim kepada beliau. Saya beli pada harga rm350.








    Kita halakan pen kemana saja yg kita suka. Kalau nak tukar qari pun kita halakan saja pen ke nama qari. Utk saya sharing dengan rakan2...kepada sesiapa yang berminat boleh beri nama utk saya beli dari sahabat saya. Memang tak rugi.


    CIRI - CIRI PRODUK

    Halakan Pen pada Surah pilihan anda(hanya Al-Quran bercetak) dan mula mendengar.
    Quran lengkap dalam suara Qari terkenal iaitu


    * Ibrahim Ahmed Mir Mohammadi
    * Sheikh Abdul Rahman Al-Sudais
    * Sheikh Sa'ad Al-Ghamdi
    * Sheikh Mahir Al-Muayqal
    * Ahmed Ali Al-Ajmi
    * Sheikh Mahmoud Khalil Al-Husary

    Cetakan Quran yang menarik (Gaya Othmanic).
    Pilihan untuk menyimpan bacaan Qari yang lain, membaca Al-Quran, Lain-lain Audio, Doa, azan, (Dalam Bentuk: MP3) didalam pen melalui kabel USB.
    Juga termasuk Tafsir Al-Quran.


    CIRI - CIRI UMUM

    Reka bentuk pintar.
    Bunyi yang jelas dan kuat dengan pembesar suara.
    Pen indah dengan Pembungkusan yang menarik.
    Termasuk cetakan Ayat Suci Al-Quran yang cantik.
    Bateri yang boleh dicas semula.


    PENGGUNAAN YANG HEBAT

    Pen Al-Quran meningkatkan kemahiran membaca untuk pelajar.
    Kemahiran berikut atas sokongan audio :

    * Penguasaan membaca
    * Kosa kata Bahasa Arab
    * Kefahaman
    * Ejaan
    * Sebutan
    * Kosa Akademik
    * Struktur tatabahasa


    HARGA : RM350

    0 comments: