Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kecik selamat disemadikan

  • Thursday, April 22, 2010
  • zana991




  • si kecik



    semalam 21/4/2010
    balik kerja 6 ptg sekujur tubuh kecik tersadai di tengah jalan..hingga tersembul biji mata dia..
    kecik dilanggar oleh entah siapa di depan rumahku dekat dgn pagar..

    2 minggu sudah kecik sakit mata. Aku dan suami bawa kecik ke klinik. Doktor bagi ubat makan dan ubat mata. Hari2 aku titipkan ubat mata dekat kecik. Bagi dia makan antibiotik. Lapkan hingus dia hari2.

    Malam sebelum meninggal kecik tidur lewat. Sibuk main lompat sana sini sampai jam 12. Aku sediakan bakul khas buat kecik sbb baby lagi untuk dia tidur nyenyak.
    pagi besok aku cakap dekat kecik, hemmm mata kecik dah baik. Besok tak payah pakai ubat lagi.. kecik dah sihat. Suke dia lompat sana sini. kecik tak kebah duduk dalam rumah sbb dia kucing liar yang entah makhluk mana buang dekat rumah aku ni.. so siang aku letak kecik d luar. mlm di kurung dlm sangkar sbb takut anjing liar.

    dan..itulah kali terakhir aku dapat belai kecik...

    lewat petang dalam hujan renyai2 kecik selamat di semadikan ...

    miss u kecik..

    0 comments: